18 år!

Igår fyllde jag äntligen 18! Trevligt värre. Åt tårta även då, och mormor kom ner, och F kom också. Myys! Tänkte visa mina fina presenter!



| Första bilden är en bild på tårtan som jag gjorde i söndags när mormor och farfar var här o firade mig.
| Klockan är från Calvin Klein och den fick jag av mormor, är så lycklig, gått o tittat på den flera ggr per vecka sedan jag såg den i juli :)
| De underbara örhängena från Rachel Leigh fick jag av farfar, to die for!
| Fick en bok med "inspiration för slumrande författarsjälar" + ett presentkort på en skrivarkurs eller fotokurs, jag får välja själv, wiiie :D
| Ett serveringsfat från rörstrand, älskar den här serien som jag självklart för stunden glömt vad den heter :S
| Fåret fick jag av tjejerna, jag är ju som sagt ett får :P ptja, deras lilla privata får iaf! Sött sött!
| Den lilla söta skålen med trälock fick jag av Ebba (vår hund), får alltid ngt av henne när jag fyller år, hehe
| Boken om spökhus i Gbg fick jag av farfar, skall bli roligt att läsa!
| Årets spel! "The Urban Jungle", handlar om mode, design, livsstil, musik, film och tv. Ska bli så roligt! Spelpjäserna ser ut som shoppingkassar!
| Rosen fick jag av F + att vi ska gå o se på Askungen, på operan! <3 (L)

Fick även ett underbart halsband från Efva Attling av mamma och pappa. En silverkedja som gnistrar och en liten berlock med ordet "Hope", jättefin!
Dessutom fick jag min favoritparfym (Naomi Campbell - Naomi Campbell) i en box tillsammans med bodylotion och Duschgel i samma doft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback