Julklappar!

Idag har jag köpt i princip alla julklappar. Har bara tre stycken kvar! Kan tyvärr inte säga vad jag köpt, då det finns risk att föräldrarna kikar in på bloggen och ser vad jag köpt.
Köpte dock lite saker till mig själv, annars hade de tagit slut i butik. Lite underkläder på h&m + ett hårband med rosett. Årets sötaste kjol inhandlades på Mango. Skotskrutig och helt enkelt underbar. Jag har en thing för veckade och plisserade kjolar.

Blev förresten positivt överraskad inne på Mango. De hade väldigt mycket fint, och jag har aldrig riktigt gillat deras kläder förut. Men man ska ju kunna ändra sig, och tur är väl det!

Här är iaf kjolen jag köpte:










I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback