Snart 18

Snart är det födelsedag som gäller (40 dagar kvar men ändå), och man börjar få lite förfrågningar om vad man önskar sig egentligen....här kommer en liten önskelista, men är väldigt tillfreds för tillfället, så den blir ganska kort.



| Har haft en kärleksaffär med Calvin Klein klockan sedan i somras. För att göra det ännu jobbigare för mig har
butiken nu lagt ut den i fönstret, och butiken ligger på vägen från skolan till bussen! Fem dar i veckan!!!!

| Har aldrig fått en riktig massage, och har velat det länge. Skulle vara en mycket trevlig present.

| En makeup kurs på Make up store skulle vara roligt, spec som man får produkter för 500 också. Smink är ju alltid
kul!

| Dior Holiday box. Kanske har hunnit komma till min födelsedag, annars önskar jag mig den i julklapp! Fina färger och allting, I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback