Shopping

Var en liten runda på stan idag. Kom hem med lite smått och gott från allas vårt kära H&M.

En grå, mysig munkjacka inhandlades, och två par örhängen - likadana. För vad gör man när man inte kan bestämma sig för guld eller silver? Jo, du köper ett par av varje! Iallafall med dessa.
Vet att många har dom, men tyckte de var så fina så jag slog till ändå!

Imorgon blir det nog ett till besök då jag skall köpa en kofta jag (dumt nog) inte köpte idag...hoppas den finns kvar bara, för det fanns bara en kvar i strl S...

Munkjackan får ni se imorgon då jag planerar att vara slappt fab hela fredagen!

Nu skall jag göra rosetter att sätta på en mössa! Ni får se resultatet senare!



Ps. Den randiga mössan jag skrev om några inlägg ner fick åka tillbaka till affären idag...snyft...efter en del provande kom jag fram till att jag inte har några ytterkläder som direkt passar snyggt till. Shit happens. Ds.

Kommentarer
Postat av: systugan

ja gud vad fina de var!!

2007-09-26 @ 17:21:59
URL: http://systugan.blogg.se
Postat av: Mia

Dom är så söta!!

2007-10-03 @ 21:54:08
URL: http://aims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback