Veckans planering

Även om jag inte är på topp just nu tänker jag försöka att inte låta det gå ut över veckan, här är veckans planering:

  • Måndag: Hemma, sjuk.
  • Tisdag: Har Webdesignprov, så får masa mig till skolan. Efter det skall jag gå till hm för att kika på ett par byxor, och sedan köpa en julklapp till pappa.
  • Onsdag: Eftersom jag är alldeles för förkyld för att vara med på aerobicen är jag ledig från skolan. Skall plugga massor med religion, men hinna med iallafall två timmar på stan. Stoppen är en julklapp till pappa, emmaus, myrorna och sedan drömma + you are here. Känner att jag behöver lite seconhand shopping nu, har inte hunnit på jättelänge!
  • Torsdag: Skola från 9-13. Köpa sista presenten till pappa. Plugga religion.
  • Fredag: Skola från 8 - 15. Kanske utgång, dock ej troligt då jag har för mkt skola och dessutom ska jobba på lördag.
  • Lördag: Jobb. Sedan troligtvis hem till Malin för lite förfest och sedan utgång, dock vet vi ej var än - den som lever får se.
  • Söndag: Göra julgodis och skriva engelskauppsats om Kenya.
Vilken underbar vecka. Enda dagarna jag ser fram emot är onsdag + lördag och söndag. Men snart är det jullov.

Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback