Lista

Då jag inte orkar med o städa mitt rum riktigt än tänkte jag svara på en lista som har hittade hos Rar

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Nej.
Hur tidigt stiger du upp? Älskar att sova, men hatar när man går upp sent och hela dagen har gått. En dålig ekvation.
Vem/vilka vet mest om dig? Familjen och mina närmsta vänner.
Gillar du att slåss? Beror på hur man menar!
Vad ska du göra ikväll? Slå in julklappar och plugga till webdesignprovet.
Har du utländska föräldrar? Mamma är dansk, men har bott i Sverige nästan hela livet. Men jag är väl halvdansk då.
Var har du ont? I min högra tummes nagelband som har gått sönder.
Är du bra på att måla? Jovars, jag är ju inte dålig!
Vem kramade du senast? Pappa
Vad längtar du till? Julafton.
Sparare eller slösare? Både och. Jag är en hybrid. Typ.
Bio eller promenad? Promenad.
Är du kittlig? Ja, speciellt på knäna.
Rädd för insekter? För det mesta. Dock inte dom små spindlarna med långa ben, dom är söta.
Anser du att du är stark? Självklart. Det innanför pannbenet är starkt iaf. Sedan man kanske ska jobba lite på de synliga musklerna.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det gick så bra för Doomie o Maja att sälja våfflor!
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov.
Vad har du druckit idag? Te och en kaffe latte choc
Vad var det senaste du åt? En lakritskaramell.
Vad var det senaste du köpte? En julklapp till farfar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? På ett sätt, på andra inte. Kärleken kommer mest efter ett tag.
Favoritklädsel? Kan inte välja bara en.
Vad gör dig glad just nu? Att det blir julköttbullar till middag!
Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Harmonisk.
Sommarplaner: Oj, ska man veta det redan?!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna läsa andras tankar (när jag vill då, inte hela tiden) eller kunna vara osynlig (också kunna vara det endast när jag själv vill).
Gillar du att sjunga? Älskar det! Får väl säga som mamma "Var fågel sjunger med sin näbb" och min näbb är ganska falsk.
Vad längtar du mest efter just nu? Så många saker.

Kommentarer
Postat av: nohadra

haha, jag är också ganska kittlig på knäna, fast mest typ magen:P

2007-12-09 @ 20:57:15
URL: http://nohadras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback