Discokula!

image262

Dom här örhängena köpte jag idag. Visst är dom fina? 2nd hand, clips. Trevligt.
Fann dom tack vare Lotta, som skrev om affären i sin blogg!

Hos henne köpte jag även årets klänning. Vi kommer ha mycket roligt ihop.
Tyvärr måste den vänta ända tills 29 maj för att invigas. Studentfesten.
Helst vill jag bo i den, men det går ju inte. Än.
Man känner sig som världens snyggaste discokula!
(Ingen bra bild tagen än, men den är hetast kan jag säga)

Och Gud vad jag är positiv!

Lyckades dessutom hitta väska till balen och bh+trosor att ha under klänningen.

Nu är det bara Skor och en klänning till att springa ut i jag behöver.
Känns bra att vara ute i tid, som omväxling.

Någon av örhängena med pärlor skall jag ha på balen, har inte bestämt mig för vilka än.
Men hey - jag har 4 månader på mig att bestämma mig!

Dessutom fick jag världens finaste armband av guldsmeden på vår gata. Jag blev så glad och förvånad att jag inte kunde prata. Bara säga tack tack tack och krama honom!
Sedan fick man inte bort leendet från mina läppar!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Drömma Lotta

Åh, de var jättefina örhängena!!
Kul att det fick genomslag, vet en annan bloggerska som shoppat upp sig där nu samt ytterligare några kunder.
Skall lägga upp lite vår dressar snart på bloggen, lovar!
Till sist,
väldigt tråkigt med vår fina skådis, har alltid gillat honom, fin utstrålning och väldigt vacker!
Kram till dig och tjusiga mamman :-)

2008-01-23 @ 08:31:05
URL: http://www.dromma.blogspot.com/
Postat av: Dilan´s

faan va snyga örhängen

2008-01-24 @ 19:42:06
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback