GruffMorrRawrIiik

Idag är jag irriterad. Fast samtidigt på gott humör.

Jag är irriterad på elaka expiditer på Mango, och att jag inte kommer på vad jag skulle sagt förrän jag väl gått därifrån.
Jag är irriterad på att det ska blåsa så jäkligt, och dessutom vara kallt. Nu får värmen komma.
Jag är irriterad på att min dator har börjat surra och jag inte orkar/vet/kan göra något åt saken.
Dessutom är jag irriterad på att Kalle lever i en drömvärld. Han har inte alls gått igenom så mkt som han säger!

Men samtidigt hade jag och mamma det trevligt när vi vek tvätt och städade klädkammaren. Och så fort jag tittar på mitt julklappslinne blir jag glad. Varenda gång. Känns som att jag skall köpa ett till när det är rea...för detta kommer bli slitet väldans snabbt....

Happs. Det var väl ungefär det jag ville säga idag.

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: MANGO

hihi mango..

2008-01-10 @ 19:29:33
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback