MUS

Idag har jag varit på kurs på Make Up Store, jätteroligt! :)
Har alltid velat kunna göra sotade ögon, men inte vetat hur, och dessutom tänkt att svarta nyanser blev för mörkt.
Fick ju dessutom välja varor för samma pris som kursen (495 kr). Ville ha en grej till, så liite extra fick jag lägga till, men det var ingen fara.

Det blev två av de tre ögonskuggorna hon använde (den hon använde som highlighter har jag en nästan likadan), cover all mix och en ögonskuggspensel i äkta hår. Mycket trevligt.



(Okej, inga höjdarbilder...men lyckas aldrig ta bra bilder när jag verkligen vill...)
(Och föressten, ögonen är mkt mer sminkade än vad det ser ut som...varför fångar kameran aldrig rätt saker på bild?!)

Kommentarer
Postat av: Helena

låter kul ;)

2008-01-29 @ 20:19:39
URL: http://helenaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback