Mys

Nu sitter jag i en av mina fotöljer, iklädd gråa tights o tunika från hm. Perfekt att mysa runt i! Tänkte gå ner och dricka te, är lite trött. Var hemma klockan fem imorse, och Malin drog upp oss klockan tio! Så nu är man hemma och skall fördriva tiden fram tills jag ska på bio med mamma och pappa. I am legend skall vi se.

Hade trevligt igår iallafall, blev något av en tjejkväll. Typ :P haha. Såg förövrigt mannen jag skall gifta mig med. Men han försvann i vimlet hela tiden. Men eftersom vi är meant to be kommer vi att träffas igen på något riktigt romantiskt sätt ;). Han hade världens snyggaste olivfärgade hy, stora bruna ögon, inget hår och dessutom en sjal runt halsen! Mmmums! Haha...den som lever får se :P

På Burger King träffade vi en norrlänning som var lite borta, men ganska rolig...hmmm... :P

Okej, blev massor med text, men ibland vill man bara skriva!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback