Nails

Nu när våren närmar sig gillar jag och köpa nya nagellack. Då mina naglar har klarat vintern sämre i år än förra året, är naglarna kortare i år, så det lär bli ljusa färger hela våren!

Brukar köpa mavalas minilack, för flaskorna är lagom stora och lacket hinner inte bli segt innan det tar slut. Funderar dock på att testa Essie i år, för det är ju populärt och skall vara bra.

Här är några nyanser jag gärna skulle testa. Får se när jag känner för att köpa ett.



Den sista är ju såklart lite dyrare, men det är mindre flaskor och fler färger. Hehe.

Om jag passade i det skulle jag gärna flippa ut med gult eller orange, men jag skulle inte se klok ut, så vi skippar det.

Kanske jag testar ett pastellblått istället, det kan nog vara sött, om jag hittar rätt nyans!

Kommentarer
Postat av: Carin

om du funderar pån att ha något blått, testa en matt kornblå nyans. det är verkligen hur snyggt som helst. inte like neonigt heller om man inte passar i det. :)

2008-01-29 @ 09:04:02
URL: http://carins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback