Ni.

Ni pallar att jag snackar hela tiden.
Ni står ut med mig när jag pratar så högt så det är jobbigt.
Ni låter mig märka ord utan att bli fly förbannade.
Ni låter det passera när jag skall påpeka att något är fel.
Ni accepterar mitt kontrollbehov vid grupparbeten.
Ni får mig glad när jag är ledsen.
Ni får mig ännu gladare när jag är glad.
Ni lyssnar.
image225
Jag vet inte om ni vet det - men ni är bäst.

Jag har ju egentligen bara er. Er fem - men bättre kan man inte ha!

Puss på er mina bästa pinglor, ni vet vilka ni är!
<3


Kommentarer
Postat av: Josiee

härligt med vänner!:)

2008-01-22 @ 02:24:57
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anonym

Hoppas du vet att vi älskar dig meeeed!! pingla nr sex! dina kontrollbehov, hörda röst = din personlighet, we love it!! puss på dig!!

2008-01-23 @ 00:27:08
Postat av: Anonym

Älskar dig med gumman!!! pussss

2008-01-23 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback