Onsdag

Oj, idag är jag ute i god tid. Vilken skön känsla. Brukar få stressa ungefär som en skållad råtta på morgonen. Men nu går inte bussen förrän om en timme, och allting är klart. Tog precis sista bettet på frukostmackan. Fast jag kaanske vill ha en till...

Idag är det bara roligt i skolan. Först dans och sedan aerobic. Efter det är det födelsedagspresent till mormor som gäller, och sedan hem och plugga samhällskunskap. Kalle skall grilla mig på fredag, men hoppas det skall gå bra.

Tänker försöka lägga mig i sängen och läsa klockan nio, så jag kan släcka tio. Måste lära mig att kunna somna på kvällen, väldigt jobbigt att ligga vaken varje kväll....gruff!

Sconesen i måndags blev jättegoda förresten, recept kommer om en stund!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback