Pojkar

Då jag för tillfället inte kan göra något annat än att titta på fina pojkar, tycker jag att ni kan göra detsamma. Här kommer ett litet urval av dessa vackra och trevliga skapelser.

Andreas Johnson
. Bara för att han har hål i öronen som jag egentligen avskyr. Och så sjunger han bra, spelar gitarr och är skön.

image173

John Travolta
. Observera att jag menar under perioden när han spelar Danny i Grease. Vi snackar inte nutid.

image174


Känns så förutsägbart. Men vem kan inte tycka George Clooney är snygg? Även om han är typ..gammal.

image175

Han sjunger bra. Och är så söt. Dessutom har han glasögon, jag älskar pojkar med glasögon. För att göra det ännu bättre har han halsduk. Mums. Peter Cincotti.

image176image177

Behöver Salem någon vidare introduktion? Hmm....undrar hur lockigt hår våra barn skulle få....
image178

Blake Shelton får vara med bara för att han sjunger skön country och är allmänt gullig. Alla borde lyssna på Cotton pickin time minst en gång i livet!
image179

Diego Luna.
För att han är obeskrivligt söt, kan prata spanska och dansar underbart. Se Dirty Dancing - Havana Nights.
image181

Sist men inte minst, vem ler inte när de ser Stanford i SATC? Inte för att han är snygg, utan mer som en teddybjörn.
image180

Finns säkert tusen mer pojkar där ute som vill vara med. Men just nu var det dessa jag kom att tänka på. Vill ju inte favorisera någon...så vem vet, kanske blir det en repris någon annan gång när jag behöver fler manliga objekt att bara titta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback